Els Mossos han detingut cinc persones i han precintat dues clíniques després que diversos pacients patissin lesions per tractaments realitzats per persones sense la titulació requerida.

Els Mossos d’Esquadra han detingut quatre persones que presumptament exercien com a dentistes sense disposar de la titulació necessària, així com el propietari de dues clíniques dentals ubicades a Esplugues de Llobregat i Olesa de Montserrat. La investigació ha conclòs amb el precinte cautelar dels dos establiments.

Segons ha informat la policia catalana, els detinguts realitzaven tractaments odontològics tot i no estar habilitats legalment per exercir aquesta professió, una situació que hauria provocat lesions i seqüeles físiques a diversos pacients.

Pacients amb lesions després dels tractaments

La investigació policial apunta que diverses persones van patir danys físics com a conseqüència dels tractaments practicats pels falsos professionals. Precisament, aquestes lesions van ser determinants perquè s’iniciessin les indagacions que han acabat destapant el cas.

Els Mossos mantenen oberta la investigació per determinar l’abast exacte dels fets i comprovar si hi podria haver més persones afectades per aquesta presumpta activitat il·legal.

Les dues clíniques han estat precintades

Com a mesura cautelar, els agents han procedit al precinte dels dos centres dentals, un situat a Esplugues de Llobregat i l’altre a Olesa de Montserrat, per impedir que continuessin desenvolupant l’activitat mentre avança la investigació judicial.

Els detinguts estan investigats per la seva presumpta implicació en aquests fets, mentre la policia continua recopilant documentació i prenent declaració als afectats per aclarir totes les circumstàncies del cas.


- Et Recomanem -